Shazujte kila díky upravenému jídelníčku i fitness restauracím

Aktuálně 7. 1. 2017

Dostat se po Vánocích do formy chce většina z nás. Podle výživových odborníků průměrný Čech o Vánocích ztloustne o tři kila. Tato “povánoční“ kila jdou, pokud se více hýbáme a upravíme jídelníček, snadno dolů. Pravidlem by mělo být omezit moučné výrobky a cukry (ovoce jíst spíše dopoledne). Místo klasických příloh volit velké množství zeleniny a k večeru konzumovat spíš bílkoviny (maso, jogurty či trochu syrové zeleniny)

Shazujte kila díky upravenému jídelníčku  i fitness restauracím

Foto: damejidlo.cz

A samozřejmě se hýbat

Pokud již nemáte čas na posilovnu, zkuste se každý den alespoň 20 minut svižněji hýbat (rychlá chůze). Ideální je například vystoupit o zastávku dříve z tramvaje či autobusu a domů dojít pěšky. Nebo „bojkotovat“ výtahy a schody si vyjít po svých. Často nemáme čas si vyvařovat, takže si nejvíce škodíme a šidíme se v době oběda. Buď dietu porušíme, nebo se nenajíme a večer pak přijde vlčí hlad, který skončí vyjedením celé ledničky. 

Kam zajít na jídlo?

Vhodnou variantou pro zdravé stravování je využití služby dovozu jídla. Skvělým tipem z nabídky www.damejidlo.cz je Fitness restaurace. Jak již název napovídá, nabízí pokrmy s vyváženým nutričním složením. Vybírat můžete vždy z menu vegetariánského i masového. 

Výbornou volbou je i Kare Kafe, které se specializuje pouze na saláty všech druhů. Výtečný je například fenyklový salát s mrkvovým julienne a lněnými semínky. 

Autor: Redakce Můžeme jíst zdravěji

Partneři Můžeme jíst zdravěji